tirsdag 29. mars 2011

(13) FANA genser

Hva gjør en ikke for barnebarna. Mitt mellomste barnebarn på 15 ønsket seg en slik genser, og siden hun sjelden ber om noe, var det en glede å oppfylle ønsket hennes.
Genseren er strikket i Smart og det gikk ca. 700 gr. på pinne 3,5.
Jeg synes Fana er utrolig kjedelig å strikke, men jeg ble da omsider ferdig. Klippet litt for store ermehull selvfølgelig og måtte styre litt for å få tilpasset ermene. Tror resultatet ble bra allikevel. Nå håper jeg bare hun blir fornøyd og at genseren passer.



11 kommentarer:

Sonja sa...

Nydelig genser i flotte farger.

Tove sin strikkeside sa...

Nydelig genser. Det ligger mye bestemoromsorg her.

Mayeliz sa...

Den var flott :-) Holdt selv på med en slik, men måtte rekke den opp fordi den ikke ble så fin i fargene. Men skal nok kaste meg over en ny en annen gang :-) Det er jo flotte genserer dette :-)
Ha en superfin kveld

Linda sa...

Flott gensar. Alltid kjekt når ungar og barnebarn vil ha noko av det ein lagar.

Anita Tørmoen sa...

Kjempeflott genser:)

Inger sa...

Nydelig genser! Jammen er hun heldig, barnebarnet ditt :)

Hønehuset sa...

Flott ble den! OG du gjør nok en 15 åring veldig glad:-)

jannelea sa...

Flott! Heldige barnebarn du har!
Og koselig å se bilder fra turen! Gleder meg til å se livstykket, det har jeg også tenkt på å strikke.

Bente sa...

Så heldig hun er! Kjempeflott genser!

LivM sa...

Genseren ble utrolig flott og jeg likte så godt fargesammensettingen!

Niko sa...

Kjempefine farger i Fanagenseren.
Artig er det når man noen og gi til. Ha ei flott hobbyuke om 2 timer.