lørdag 28. juli 2012

Hva skulle vi gjort uten Biltema dere, det dukker stadig opp nye praktiske duppeditter som er perfekte for oss strikkere. Det nyeste er denne verktøymappa, den er perfekt for oppbevaring av strikkepinner o.l.
Mappa har to rom med glidelås rundt. 




  Litt kjedelig å se på er den, men hva gjør vel det når det er så utrolig praktisk. Billig var den også, tror den kostet kr 129,-.

Nå er det vel OL-strikking som foregår rundt i de tusen hjem, men denne gangen har jeg vært veldig fornuftig og ikke meldt meg på noen alonger. Jeg tenkte jeg heller skulle satse på å bli ferdig med noen av de prosjektene jeg har liggende. Selvfølgelig skar det seg skikkelig med de 5 greiene jeg hadde meldt på Bøllewip 3 og jeg tapte en meis, så denne gangen nå på Bøllewip4 skal jeg klare det.

Ha en flott OL strikk alle sammen uansett om dere er meldt på noen alonger eller sitter og pusler med deres slik som jeg gjør.

5 kommentarer:

Helle sa...

Biltema? Virket jo unektelig som om den nesten var laget for formålet.

Har heller ikke meldt meg på noen OL-strikk. Ferdigstillelse av påbegynte prosjekter virker mer fornuftig.

Guri sa...

Så praktisk! Gjør da ingen ting om den ikke er så "smart" å se på !
Jeg har for første gang meldt meg på en OL-along, men føler det ikke som noe press. Blir jeg ferdig er det fint, hvis ikke så gjør det ikke noe.

Silje sin blogg sa...

Jøss, en slik en skal nok flytte inn hos meg ja;)

Bente Simone sa...

Fantastisk tips. Har vært og kjøpt, og den er jo som laget for strikkepinner...

Kommer nok på bloggen min og da linket til deg. Du har en flott blogg foresten, har lest den en stund og nå lagt meg som følger.

Masse inspirasjon, takk!

Ha en fin kveld!

Kirsebærblomst sa...

Dette var jo perfekt! Stor fare for at jeg hermer :)