lørdag 27. september 2008

Et ferdig prosjekt til - her går det unna


Jeg må bare vise frem Marion i det nye antrekket jeg har strikket til henne. Det ble veldig fint på og fargene er nydelige til henne. Er hun ikke helt bedårende.

Så er jeg endelig ferdig med genseren til Linda. Var veldig spent på om den passet og det gjorde den. Den var helt akkurat i størrelse. Den ser litt kjedelig ut på bildet, men ble veldig fin på og garnet er jo kjempemykt.

Sjekket Drops-oppskrifter i dag tidlig og fant en genser jeg vil strikke til meg selv. Dro glad og fornøyd til garnbutikken, men selvfølgelig, akkurat den fargen jeg skulle ha var de utsolgt for. Så får jeg håpe de får inn igjen garnet ganske snart. Nå skal jeg strikke meg en herlig rød høstgenser. Begynner å bli litt lei alt det grå nå, men slik er det forresten hver høst. Blir så inspirert av alle de flotte fargene ute.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei igjen!
Ja, antrekket til Marion er bare helt nydelig. Det må være noe av det søteste jeg har sett av strikket barnetøy, tror jeg.
Genseren jeg fikk sitter allerede på eieren og jeg er god og varm. Den passer perfekt og er sååå myk og god....
Tusen takk!
Ha en riktig god lørdagskveld.

Bente sa...

Så utrolig nydelig det settet til Marion er! Og genseren ble også kjempefin. Se der, du fullfører jo masse! :)