lørdag 14. februar 2009

Pusa på tur begynner å åpne øynene

Det går fremover litt etter litt, men nå har Pusan min begynt å åpne øynene. Det er litt som å strikke et maleri dette her og jeg storkoser meg med garnet.

Jeg har også kommet et godt stykke på kjolen til Marion. Skal snart felle til hals og da er det ermene igjen og that's a piece of cake. Snart ferdig med andre ord.

Den lyseblå genseren til Thea er også snart ferdig, har igjen ermene der også. Det ble som jeg tenkte meg, ganske tungt å strikke etterhvert med så tykt garn. Men med tiden til hjelp går det fremover.
Ønsker alle en riktig god helg.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Her går det jammen unna! Så fine ting du lager.

Daria sa...

kjempefin blogg du har gleder meg til pusen blir ferdig!!!

Anonym sa...

Åhh så spennende genser - med puser på. Ser flott ut allerede. Gleder meg til du viser frem sluttresultatet :-)

amylin sa...

Morsom genser med puser på. Blir spennende å se ferdig. Ha en fortsatt god søndag.

Brit Strikkenerd sa...

Takk for besøk på bloggen min.Jeg er imponert over alle disse strikkeprosjektene som flyr igjenonom strikkepinnene dine!!
Fantastisk kattemønster. Tøft å hive seg på Ellinor Floor mønster.
Når du greier det, klarer du sikkert kattesokkene også:)
Ha en fortsatt god kveld:)

AnitaK sa...

Her var det jammen mange fine ting. Gleder meg til å se den kattegenseren ferdig. Ha en fin dag.

Akvarella sa...

Hallo, takk for besøket på bloggen min, det er altid så hyggelig når nye finner veien.
Så mye fint du lager, den tunikan i Alpakka garn er så lekker.
Jeg er helder ikke noe begeistret for Alpakka fra Sandnes, synes det er vanskelig å strikke pent med det.
Ha en fin uke.