torsdag 8. oktober 2009

Ny genser - Plaggpaaplagg

Jeg klarte ikke å vente, men måtte sette igang med en genser i garnet ECO fra Viking,

Det er så utrolig mykt og godt, og er også godt å strikke av. Jeg har ikke så mye av det jeg har strikket selv, så nå skal jeg ha denne genseren, den blir god og varm nå som det blir litt kaldere dager. Den går jo utrolig fort å strikke på pinne nr. 5.

genser 002

Jeg har også kommet ganske langt på kjolen jeg holder på med. Skal nå begynne på mønsteret i livet, men trenger en liten pause fra den.

genser 005

7 kommentarer:

Karius sa...

Nydlie plagg i flotte mønster å farga!
Her går d i tura ut i d fri å brodering eller e d sticheri d hete:-)
Ha en fin kveld!

mayeliz sa...

Den kjolen så jeg på siden din inne på raverly :-) den ser fott ut så langt. Gleder meg til å se den ferdig ;-)
genseren kan du ser frem til :-) eco alpakka er deilig, hehe
Lykke til med begge to

Anonym sa...

Hei Wigdis.Så flink du er.Er så fin lilla farge på Kjolen.Regner med att hun blir fin i den.Men enig er litt kjekkt å variere litt på strikkingen.Ha en riktig fin Torsdagskveld.Klem fra Bodil

Strikkebesta sa...

Hei, er akkurat heimkomen frå austlegare strøk, og forstår godt at hausten er favoritt-årstid. Herleg med fargane og klar, kald luft, noko heilt anna enn regnet som ausar ned i stride straumar her i vest! Det ser herleg ut med ein tjukk, god genser i Eko alpakka, skal nok strikke noko av det eg også når eg har fått stor nok spinnedose:)

Hunnipunni sa...

Kjolen går virkelig frammover og den blir kjempeflott !!! Genseren ser deilig og varm ut, skjønner godt du falt for den :) Har ikke prøvd dette Eco garnet men hører flere skryter av det. Ha en flott helg !!!

Fjellrosa sa...

Kjempeflotte ting du lager!!!! Og det ECo garnet.....hmmm JA jeg angrer enda hihi...ønsker deg en FLOTT helg. KLEMM

Lill sa...

Vilka vackra färger!