mandag 19. oktober 2009

HUV - Hemmelig uvenn


Jeg meldte meg på noe som heter HUV – hemmelig uvenn – inne på Hobbyboden. Det gjelder å sende hverandre det garnet vi absolutt ikke selv vil ha.

I dag mottok jeg min pakke. Jeg har ventet spent på denne og i natt drømte jeg til og med om garnet jeg fikk. Men realiteten oversteg langt fantasien. Det verste er at vi må strikke noe av det garnet vi har mottatt. Noe av garnet var da brukandes, det var med noen nøster Mor Aase, og det er vel et ordentlig garn (tror jeg). Jeg har aldri strikket noe av det og det kjennes ganske hardt ut. Og så var det et rødt nøste som heter Parma Exclusive og det var ganske fint. Litt bouclè, men en nydelig rødfarge.

huv 10 huv 11


Se nøye på det deilige sukkertøystripete mohairgarnet som kan skimtes nederst i hjørnet. Det skal bli spennende å se hva jeg får ut av det.

7 kommentarer:

Strikkebesta sa...

Hei, dette var jo ein artig måte å kvitte seg med tråd ein ikkje bruker på, men kanskje ikkje så artig å få inn i huset syntetisk tråd som er så statisk at du får støyt når du tek i det. Men så dyktig som du er så blir det heilt sikkert noko fint ut av tråden du har fått:) Lykke til!

KRØLLEMIKKEL sa...

Her var det mye "lekkerbisker". Lykke til med prosjekt av garnet. Følger spent med!

Hunnipunni sa...

Oh herlig land !! Jeg ønsker deg all lykke til med dette :) Jeg klarer bare ikke syntetisk garn og er redd jeg ville slitt litt med en sånn pakke gitt.Men artig å se da, for er jo ofte sånn at det som en syns er helt forferdelig vil en annen elske. Og da kan jo fort en uvenn bli en skikkelig god venn ;)Blir spennende å se hva du får ut av dette :)
Ha en flott uke videre !!!

Anonym sa...

Hei Wigdis.Det var jo mye fint å spennes garn der jo...Skal bli kjekt å se hva du får ut av det.Jeg å er med i Hobbyboden men er veldig lite inpå dær.Ha en riktig fin Tirsdag.Klem fra Bodil

mimouna sa...

Her var det jo garn med muligheter. *fnis* Mor Aase raggegarn blir veldig mykt og godt i vask og gir holdbare, varme sokker. Og et nøste Parma holder akkurat til et barneskjerf. Spent på hva det andre kan bli!

Tani sa...

Lykke til med alt det garnet...Blir spennende å se.Ha en flott uke videre.Klem

mayeliz sa...

hehe.. Lykke til med pakken ;-)
Jeg er ikke med på slike grupper, men undrere meg alltid over hva det er som gjør at folk har så mye rart i garnhyllene sine, hihi