torsdag 12. november 2009

Bella's Mittens

Disse vottene ble skikkelig fine. Jeg ble inspirert av Hanne som har laget de og hun hadde også lagt link til mønster.

Takk for det Hanne.

Vottene heter Bella’s Mittens og er faktisk veldig enkle å lage. Mønsteret er så godt beskrevet at selv jeg fikk det til.

Vottene strikket jeg i Eco alpakka fra Viking på pinne nr. 5. Jeg tror det garnet passer perfekt til denne oppskriften, så det anbefales.

votter 006

Disse kommer jeg nok til å strikke flere av. Perfekte julegaver.

9 kommentarer:

Hannes hage sa...

Skikkelig lekre votter, også den flotte fargen da.

sol sa...

De ser deilige ut :)

Anonym sa...

Hei.Kjempe fine votter.Da fikk du srikke fletter var det ikke det du likte.Virkelig fine.Ha en riktig fin Torsdagskveld.Klem fra Bodil..

Unknown sa...

Flotte votter :) Nesten så det frister å strikke de, men de blir nok i tykkeste laget.

Hunnipunni sa...

De var flotte !! Har lurt litt på å prøve meg på dem selv. Har en kusine som ønsker seg votter til Jul, og de her er jo så fine :) Men det kommer litt an på om tiden strekker til da.......har alt for mye å strikke på alt for liten tid ..... sukk..
Ønsker deg en flott fredag den 13.!!

Hanne sa...

Superfint resultat! Dette garnet har jeg aldri prøvd, men noterer det bak øret til jeg skal strikke Bella-votter til meg selv. Etter jul, blir det vel - mye annet å henge fingrene i i ukene framover.
God helg!
Pludrehanneklem

Tani sa...

Du,så lekker den kjolen din ble, og for en sprek modell!!Du kledde den veldig godt!!Vottene falt jeg helt for, det spørs om jeg ikke må lage noen sånne i julegave ,jeg også...God helg!Klem

Lykke-Li sa...

Utrolig flotte votter! ;o)

Takk for koselig hilsen i bloggen min, og en god helg til deg også!

Karius sa...

Fine votta! Arti å strikk fletta ja:-)