lørdag 27. november 2010

Hitchhiker in fire

Se så flott det ble i fargen Thriller. Det gikk med ett fed Wollmeise, har bare et par meter igjen. Lett å strikke er det også, så det passer sjalskløna rimelig godt. Iallfall ble jeg veldig fornøyd med det.


Jeg har også lagd litt jul på bloggen min og synes faktisk det ble ganske fint, bare jeg ble vant til det. Der jeg fant bakgrunnen min er det veldig mye fint. Bare gå inn og se.

Så vil jeg få ønske dere alle en koselig 1. advent. Tenk nå er det snart jul :)

16 kommentarer:

Karius sa...

Hærli sjalskjærf i goe varme farga i ullgarn som itj klør å kjæmpefint mønster, gjør sæ me tagga`n på kanten!
Ønske dæ ei fin adventshælg:-)

Nitus sa...

Sjalet ble kjempefint,likte godt de spreke fargene.

Nitus sa...

Sjalet ble kjempefint,likte godt de spreke fargene.

Anonym sa...

Hei.Virkelig kjempe nydelig sjal.Likte veldig godt farge på det.Nydelig.Ønsker deg en riktig fin helg videre.Klem fra Bodil.

amylin sa...

Flott sjalskjerf i ordentlig herlige farger.

Unknown sa...

Flott sjal, gjorde seg godt i de fargene =)

Heidi sa...

Det var noen fantastiske farger på sjalet ditt, nydelig var det:-)

Rita sa...

Det var så stilig.
Så det i går kveld, og før jeg la meg så hadde jeg shoppa mønsteret og gjordt klart et nøste wollmeise.

strikkefrua Elin sa...

Det er jo kjempestilig. Gleder meg til å kunne se litt med fingra.
God adventstid til deg også.

Hannesol sa...

Så fint det ble, nydelige farger!

Anita Tørmoen sa...

Rålekkert:)

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Hei!
Så fint sjal! Ser du er en kløpper med strikkepinnene! Takker så mye for hyggelig hilsen hos meg, og håper du vil delta på julekalenderen min som begynner i morgen! Ja, nå går det radig mot jul, og jeg håper å få strikket noen julekuler i ukene fremover!

Klem Cathrine :-)

Nina sa...

Guri så stilig det skjerfet var!! Gøy å se andre varianter av "frem og tilbake", og stilige farger!
Ha en fin helg,
Hilsen Nina

Fru Keilegavlen sa...

Kjempeflott!

mimouna sa...

Liker så godt det sjalet, og du hadde valgt en flott, varm farge til din versjon. Nydelig!

Bente sa...

Kule farger!
Jøss, er det i Brumunddal det skjer? Jeg må jammen stikke innom og se om jeg finner noen magasiner. Takk for tipset!