mandag 28. mars 2011

Award

Jeg våknet i dag til en award fra SMarie og det var hyggelig. Takk for at du syntes jeg fortjente den.

Awarden. Liebster Blog ♥ award skal gis videre til 5(fem) bloggere med mindre enn 100 følgere, på den måten kan flere oppdage hvor mange flotte blogger som fins rundt omkring.
***

Det er ikke så lett å plukke ut 5 bloggere blant alle de flotte bloggene jeg besøker, men jeg har valgt ut disse. De er kreative og flotte blogger på hver sin måte og vel verdt et besøk.


2 kommentarer:

Hanne sa...

Gratulerer med award - det fortjener den hyggelige bloggen din!
Og så syns jeg det er stas at du har gitt den videre til min datter Pia :) Skal stikke innom de andre også.
God helg!
Pludrehanneklem

Hunnipunni sa...

Henger litt etter jeg ser jeg !! Gratulerer med awarden !! Din blogg er den jeg alltid begynner med når jeg skal besøke andre bloggere , så vel fortjent synes jeg :)
Også må jeg jo si tuuuusen takk for at du sendte den videre til meg !! Det var kjempekoselig. Jeg skal få blogget den i uken nå, har hatt alt for mye å gjøre i det siste, og med sykt barn m.m. så har det ikke blitt tid til blogglandia. Men det kommer !!
Klem